8 Ocak 2015 Perşembe

La Roche-Posay Effaclar Sıkılaştırıcı- Mikro Soyucu Tonik...


İlk paylaşımıma yaklaşık bir yıldır severek kullandığım La Roche-Posay sıkılaştırıcı tonikle paylaşmak istedim.Aslında tonik kullanmak gibi bir alışkanlığım yoktu, genelde gül suyu kullanmayı tercih ediyordum. Ancak baktım ki ne olumlu ne olumsuz bir etkisini görmüyorum. Bu sefer başladım tonik aramaya :) O sıra sevgili http://deepbeauty.blogspot.com.tr de bu toniği görünce ve olumlu etkileri de bana "evvvett sanırım bu tam aradığım şey" dedirtince eczaneye gidip hemen aldım.Ve dediğim gibi bir yıldır da değiştirme ihtiyacı hissetmedim. Haydi o zaman özellikleri neymiş bir bakalım :) 

Ürünün özellikleri firma tarafından şöyle açıklanmış;

Effaclar sıkılaştırıcı mikro-soyucu tonik içeriğindeki temizleyici maddeler ve sıkılaştırıcı LHA™ ile ciltteki gözeneklerin temizlenmesini sağlar ve tıkanmalarını engeller.Ultra-fresh soyucu formül cilde anında temiz ve arınmış hissi verirken, La Roche Posay termal suyu da cilt nemini korur ve cildi yatıştırır. Böylece cildin temiz, bağlıklı ve rahat kalması sağlanır. Teker teker soyma özelliği ile hiçbir irritasyona sebep olmaz, en hassas cilt tiplerinde bile güvenle kullanılabilir.



Yağlı ve akneye meyilli ciltler için uygun olduğunu da ayrıca belirtmek isterim.Gelelim bende ki "+" larına;

-Yüz temizleme jelimle yıkasam bile bu tonikle arkasında temizlediğimde pamukta ciddi bir kir tabakası görüyorum.Bu da benim gibi özellikle T bölgesi yağlı bir bayan için derin bir temizlik hissi veriyor.
-Tonik olduğu için ister istemez alkol barındırıyor ama inanın cildinize sürdüğünüzde hiç hissetmiyorsunuz aksine bir ferahlık veriyor bana.
-Ve en önemlisi 200 ml olması, fiyatı son aldığımda sanırım 44 TL ydi ancak çok bereketli kolay kolay bitmiyor ki ben sabah akşam kullanıyorum.

Benim için şimdilik olumsuz bir yanı olmadı mennuniyetle kullanmaya devam ediyorum. Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere. MUTLU KALIN :)

6 yorum:

  1. La Roche Posay ürünlerini denemeyi epeydir istiyordum. Senin tavsiyenle bu ürünü kullanıyorum yaklaşık üç haftadır ve çok memnun kaldım👍 Teşekkürler😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumundan dolayı çok mutlu oldum canım benim,memnun kalmana ayrıca sevindim.Tavsiyemi dikkate aldığın için ben teşekkür ederim hayatım ;)))

      Sil
  2. Bana yakın zamanda gittiğim bi dermatog önermişti bu ürünü ama ben güvenemeyip bildiğim marka Sebamed'imi kullanmaya başladım tonik olarak. Çok sevdiğim bi üründe oldu temizledi gözeneklerimi , sıkılaşma da oldu ama bi süre sonra sanırım cildim artık bu üründen etkilenmez oldu .. bende yeniden bu dermatologun önerdiği toniği aklıma koydum almaya karar verdim ve biraz da yorumları okumak istedim sizin de böyle yazdıklarınızı okuyunca ilk iş olarak uygun bi vakitte gidip edineceğim inşaAllah :) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim :) benim de çoğunlukla başıma gelen bir durumdur bir süre kullanımdan sonra etki alamama fakat bu ürünü hala çok severek kullanmaya devam ediyorum.Doktorunuzunda tavsiyesiyle sizin de memnun kalacağınızı umut ediyorum :)

      Sil
  3. gözeneklerde sıkılaşma sağlıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinlemesine temizlediği için ben de işe yarıyor tabi ama yine gözenek sıkılaştırıcı bir maske ve peeling le de desteklemek gerekli

      Sil